panorama Kayıp Denizaltı “Titan”
ABD Donanması uzmanları su altı gürültüsünü inceleyecek
Durum: 16:45| Okuma süresi: 3 dakika
“Hala 17 saatlik hava var”
ABD Sahil Güvenlik, arama alanında “su altı sesleri” duyduğunu doğruladı. Dalgıç robotların artık kökenlerini araştırması gerekiyor. WELT muhabiri Michael Wüllenweber, Newfoundland’daki St. Johns’tan bildiriyor.
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Kurtarma ekipleri, kayıp Titan denizaltısını ararken Titanik enkazının yakınında su altı sesleri duydu. ABD Sahil Güvenlik başkanı isteksiz. Raporlar, bir uzmana kayıp MH370 uçağının aranmasını hatırlatıyor.
DABD’nin kuzeydoğusundaki ABD Sahil Güvenlik şefi John Mauger, “Titanik” enkazının yakınında kayıp denizaltını ararken su altı gürültüsüyle ilgili çekincelerini dile getirdi. “Orası inanılmaz derecede karmaşık bir arazi. Mauger, Çarşamba sabahı (yerel saatle) ABD’li yayıncı CBS’ye verdiği demeçte, “Burasının Titanik enkazı bölgesi olduğunu, dolayısıyla bu noktanın etrafındaki suda çok sayıda metal ve çeşitli nesne olduğunu unutmamalısınız.”
Kayıp denizaltı “Titan”dan olası yaşam belirtileri, son zamanlarda beş kişilik mürettebatın mucizevi bir şekilde kurtarılacağına dair umutları ateşlemişti. ABD Sahil Güvenliği Çarşamba gecesi Atlantik’teki “Titanik” enkazı yakınlarında yapılan yoğun arama sırasında bir Kanada uçağının “su altı gürültüsü” kaydettiğini söyledi.
Birinci Sahil Güvenlik Bölgesi komutanı John Mauger Pazartesi günü düzenlediği basın toplantısında
Kaynak: dpa/Steven Senne
ABD Deniz Kuvvetleri’nden uzmanlar, gürültünün “Titan” mürettebatına atfedilme olasılığını belirlemek için şimdi çağrılacak. Mauger, bunların bu tür sesleri sınıflandırabildiğini ve kökenleri hakkında daha ayrıntılı bilgi sağlayabildiğini söyledi. Sahil Güvenlik bir tweet’te Çarşamba sabahı üç geminin daha bölgeye geldiğini söyledi.
“John Cabot” yandan taramalı sonar cihazlarına sahiptir ve “Skandi Vinland” ve “Atlantic Merlin” ile birlikte arama operasyonları yürütür. Mauger ayrıca CBS’ye mahkumların hayatta kalma şansı olduğu sürece arama yapmak için tüm kaynakları kullanacağını söyledi.
Sualtı gürültüsü, Amerikalı deniz bilimci David Gallo’ya MH370 sefer sayılı uçuşta kayıp yolcu uçağı için yapılan sonuçsuz aramayı hatırlatıyor. Gallo, CNN’e verdiği demeçte, “Burada biraz dikkatli olmak gerekiyor çünkü Malezya Havayolları uçağını hatırlarsanız, her türlü patlama, bipleme ve kapı çarpması vardı.” “Her zaman başka bir şey olduğu ortaya çıktı.”
ayrıca oku
Titanik’i ara
Malezya Havayolları Boeing 777, 8 Mart 2014’te Kuala Lumpur’dan Pekin’e gidiyordu. 01:21’de radar ekranlarından kayboldu. MH370 sefer sayılı uçuşun ortadan kaybolması, bugüne kadar havacılık tarihinin en büyük gizemlerinden biri olmaya devam ediyor.
Oşinograf Gallo, sudaki sesler hakkında şunları söyledi: “Size yaptığı ilk şey, umutlanmanızdır.” Ama aynı zamanda, zamanın gerçekten kısa olduğunu ve mümkün olan en hızlı şekilde hareket ettiğinizi fark etmenizi sağlar. Gallo, denizaltının sakinlerinden biri olan Fransız kaşif Paul-Henri Nargeolet ile arkadaş olduğunu söylüyor. Nargeolet ne yaptığını biliyor. Belki de gürültünün dikkat çekmenin en iyi yolu olduğunu düşündü.
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
“Kick-off”, WELT’in günlük haber podcast’idir. WELT editörleri tarafından analiz edilen en önemli konu ve günün tarihleri. Podcast’e şu adresten abone olun: spotify, Apple Podcast’leri, Amazon Müzik, Google Podcast’leri veya doğrudan RSS beslemesi.
ABD Donanması uzmanları su altı gürültüsünü inceleyecek
Durum: 16:45| Okuma süresi: 3 dakika
“Hala 17 saatlik hava var”
ABD Sahil Güvenlik, arama alanında “su altı sesleri” duyduğunu doğruladı. Dalgıç robotların artık kökenlerini araştırması gerekiyor. WELT muhabiri Michael Wüllenweber, Newfoundland’daki St. Johns’tan bildiriyor.
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Kurtarma ekipleri, kayıp Titan denizaltısını ararken Titanik enkazının yakınında su altı sesleri duydu. ABD Sahil Güvenlik başkanı isteksiz. Raporlar, bir uzmana kayıp MH370 uçağının aranmasını hatırlatıyor.
DABD’nin kuzeydoğusundaki ABD Sahil Güvenlik şefi John Mauger, “Titanik” enkazının yakınında kayıp denizaltını ararken su altı gürültüsüyle ilgili çekincelerini dile getirdi. “Orası inanılmaz derecede karmaşık bir arazi. Mauger, Çarşamba sabahı (yerel saatle) ABD’li yayıncı CBS’ye verdiği demeçte, “Burasının Titanik enkazı bölgesi olduğunu, dolayısıyla bu noktanın etrafındaki suda çok sayıda metal ve çeşitli nesne olduğunu unutmamalısınız.”
Kayıp denizaltı “Titan”dan olası yaşam belirtileri, son zamanlarda beş kişilik mürettebatın mucizevi bir şekilde kurtarılacağına dair umutları ateşlemişti. ABD Sahil Güvenliği Çarşamba gecesi Atlantik’teki “Titanik” enkazı yakınlarında yapılan yoğun arama sırasında bir Kanada uçağının “su altı gürültüsü” kaydettiğini söyledi.
Birinci Sahil Güvenlik Bölgesi komutanı John Mauger Pazartesi günü düzenlediği basın toplantısında
Kaynak: dpa/Steven Senne
ABD Deniz Kuvvetleri’nden uzmanlar, gürültünün “Titan” mürettebatına atfedilme olasılığını belirlemek için şimdi çağrılacak. Mauger, bunların bu tür sesleri sınıflandırabildiğini ve kökenleri hakkında daha ayrıntılı bilgi sağlayabildiğini söyledi. Sahil Güvenlik bir tweet’te Çarşamba sabahı üç geminin daha bölgeye geldiğini söyledi.
“John Cabot” yandan taramalı sonar cihazlarına sahiptir ve “Skandi Vinland” ve “Atlantic Merlin” ile birlikte arama operasyonları yürütür. Mauger ayrıca CBS’ye mahkumların hayatta kalma şansı olduğu sürece arama yapmak için tüm kaynakları kullanacağını söyledi.
Sualtı gürültüsü, Amerikalı deniz bilimci David Gallo’ya MH370 sefer sayılı uçuşta kayıp yolcu uçağı için yapılan sonuçsuz aramayı hatırlatıyor. Gallo, CNN’e verdiği demeçte, “Burada biraz dikkatli olmak gerekiyor çünkü Malezya Havayolları uçağını hatırlarsanız, her türlü patlama, bipleme ve kapı çarpması vardı.” “Her zaman başka bir şey olduğu ortaya çıktı.”
ayrıca oku
Titanik’i ara
Malezya Havayolları Boeing 777, 8 Mart 2014’te Kuala Lumpur’dan Pekin’e gidiyordu. 01:21’de radar ekranlarından kayboldu. MH370 sefer sayılı uçuşun ortadan kaybolması, bugüne kadar havacılık tarihinin en büyük gizemlerinden biri olmaya devam ediyor.
Oşinograf Gallo, sudaki sesler hakkında şunları söyledi: “Size yaptığı ilk şey, umutlanmanızdır.” Ama aynı zamanda, zamanın gerçekten kısa olduğunu ve mümkün olan en hızlı şekilde hareket ettiğinizi fark etmenizi sağlar. Gallo, denizaltının sakinlerinden biri olan Fransız kaşif Paul-Henri Nargeolet ile arkadaş olduğunu söylüyor. Nargeolet ne yaptığını biliyor. Belki de gürültünün dikkat çekmenin en iyi yolu olduğunu düşündü.
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz.
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
“Kick-off”, WELT’in günlük haber podcast’idir. WELT editörleri tarafından analiz edilen en önemli konu ve günün tarihleri. Podcast’e şu adresten abone olun: spotify, Apple Podcast’leri, Amazon Müzik, Google Podcast’leri veya doğrudan RSS beslemesi.