Başarısızlıklar ve gecikmeler nedeniyle Deutsche Bahn, “Bild Am Sonntag” (BAMS) hakkındaki bilgilere göre, geçen yıl demiryolu gezginlerine yaklaşık 197 milyon avro tazminat ödedi. Gazete, toplam 6.9 milyon başvuru yapıldı, bunun üzerine 196.8 milyon avro ödendi. Bir yıl önce 132 milyon avro idi.
“Tren ertelenir ve yolcularımız için tazminat alırsa, onları herhangi bir IF ve Buts olmadan ödiyoruz. Ve yüksek gecikmeler yüksek tazminat ödemelerine neden olur ”dedi. “2024 gecikmelerinin yüzde 80'i harap ve aşırı yüklenmiş altyapıya geri döndü. Bu yine demiryolu ağının yenilenmesinin öneminin altını çiziyor.
Eğer altyapı iyi durumda daha iyi olsaydı ve trenler daha dakik olsaydı, DB'nin uzun mesafeli trafiği siyah yazacaktı, gazete devam etti. Tren bilançosunu 27 Mart'ta yayınlayacak.
“Tren ertelenir ve yolcularımız için tazminat alırsa, onları herhangi bir IF ve Buts olmadan ödiyoruz. Ve yüksek gecikmeler yüksek tazminat ödemelerine neden olur ”dedi. “2024 gecikmelerinin yüzde 80'i harap ve aşırı yüklenmiş altyapıya geri döndü. Bu yine demiryolu ağının yenilenmesinin öneminin altını çiziyor.
Eğer altyapı iyi durumda daha iyi olsaydı ve trenler daha dakik olsaydı, DB'nin uzun mesafeli trafiği siyah yazacaktı, gazete devam etti. Tren bilançosunu 27 Mart'ta yayınlayacak.